Wij hechten veel waarde aan een persoonlijk contact met onze klanten. Om U zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat wij uw situatie kennen. Daarom trachten wij ons zo goed mogelijk in te leven in uw omgeving. Wij hanteren een vast contactpersoon gedurende de opdracht en houden van een heldere communicatie. Wij zijn trots op de relaties die wij met onze klanten opbouwen en blijven bestaan.
Vaak staan onze klanten onder druk van tijd. Wij proberen samen met onze klanten tot een planning te komen die aansluit bij de wensen. En natuurlijk is afspraak, afspraak!
Dit is sterk afhankelijk van wat er allemaal in de woning staat en de hoeveelheid herstelwerkzaamheden. Een acute melding voor het leegruimen van een appartement, proberen we altijd op zeer korte termijn uit te voeren. Mocht de omvang groter zijn of de herstel werkzaamheden complexer, dan is het prettig minimaal 1 volle week voor de eindoplevering over de woning te kunnen beschikken.
Wanneer we een woning of appartement leegruimen gaan we ervan uit dat u zelf alle persoonlijke spullen die u wilt behouden, al heeft verwijderd (desgewenst kunnen wij u deze thuis bezorgen). Inboedel die uw inziens nog een interessante waarde heeft, kunnen we voor u naar een veilinghuis brengen. Zij veilen deze inboedels, en keren u de waarde uit, na aftrek van hun courtage. Resterende inboedel die nog in goede staat is wordt door ons ‘Charity-team’ voor goede doelen en hergebruik geselecteerd (zie ons Charity-team). Wat daarna nog overblijft zal bij een recycle station worden gebracht.
Jazeker, we zijn u graag all-in van dienst, wij willen u graag ontzorgen, juist het aanbieden van een totaal pakket is de meerwaarde die wij bieden. Wij kunnen uw woning opknappen en inrichten, uw inboedel verhuizen, uw oude woning leegruimen en oplever klaar maken, en alle daarbij behorende zaken. Ons passie is u in het gehele proces van dienst te kunnen zijn zodat u zich daar geen zorgen om hoeft te maken. U heeft dan één contactpersoon met wie u afstemt en die u van de voortgang op de hoogte houdt.
Wij kunnen wel alles, maar niet in alle gevallen zijn wij u juiste partner. Wij zijn u graag van dienst wanneer we een toegevoegde waarde kunnen bieden.
Ja, er is wel verschil. Bij huurwoningen en zorgappartementen kunnen de oplevereisen per organisatie verschillen. De standaard werkzaamheden zijn meestal wel gelijk echter de bijzondere werkzaamheden kunnen verschillen. Daarom zijn we graag bij de voorinspectie aanwezig om te vernemen wat de exacte eisen zijn. Bij koopwoningen is dat vaak wat eenvoudiger. De makelaar zal aangeven welke werkzaamheden bij bezichtiging en bij de verkoop uitgevoerd moeten worden.
Laat u adviseren door een van onze experts voor een oplossing dat aansluit op uw situatie.
Copyright © 2022 MutatieZaken.nl