Menu
Wij hechten veel waarde aan een persoonlijk contact met onze opdrachtgevers. Om de opdrachten zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren is het belangrijk de essentie te kennen. Daarom trachten wij ons zo goed mogelijk in te leven in uw situatie. Een vaste accountmanager en vaste uitvoerende medewerkers, dragen hiertoe bij.
Wij begrijpen dat niet alles feilloos planbaar is en dat stagnatie in uw bedrijfsprocessen geld kost. Onze organisatie is dan ook Ad-hoc ingericht zodat wij in staat zijn snel op uw vragen te kunnen anticiperen.
Bij zorgappartementen waar de opzegtermijn vaak 7 dagen is, voeren we over het algemeen alleen een eindinspectie uit. Bij woningen met een opzegtermijn van 1 maand, voeren we zo spoedig mogelijk na opzegging een voorinspectie uit zodat de huurder snel weet waar hij aan toe is. De eindinspectie vindt plaats op de laatste huurdag. Voor vragen over de oplevering zijn we altijd beschikbaar.
Hierover maken we per opdrachtgever garantie-afspraken. Gemiddeld genomen hebben wij een appartement of woning in drie werkdagen weer gereed voor een nieuwe cliënt/huurder. Dit kan ook sneller of langer zijn, afhankelijk van het opleveringsniveau dat u stelt.
Jazeker, wij voeren vaak diensten uit voor nabestaanden, contactpersonen, huurders of bewindvoerders. Wij kunnen hen ontzorgen door het leegruimen en opleverklaar maken van het appartement of de woning. Hiervoor bieden we all-in arrangementen aan. Kijkt u ook eens naar de diensten die wij aanbieden onder de button ‘particuliere dienstverlening’.
Het mutatieproces kunnen wij voor u op maat maken. Alle facetten die in het proces aan de orde komen kunnen wij voor u uitvoeren. Wij nemen het contact van u over bij opzegging tot aan het moment de nieuwe client/huurder het appartement of de woning weer betreedt.
Zo beheren wij sleutels, coördineren planmatig onderhoud tijdens mutaties (b.v. keuken vervanging), vervangen verlichting, brengen kunstophangsystemen aan, wassen de gordijnen en maken zelfs het verpleegbed weer op, nadat wij deze gedesinfecteerd hebben.
Ook zijn wij gespecialiseerd in het uitvoeren van huurwaardechecks, en bepalen volgens het sociale huurpunten systeem de nieuwe huurprijs.
Als het moet dan kan dat! Maar liever spreken wij met u een periode af waarin wij met elkaar het mutatieproces goed doornemen en uw en onze organisatie op elkaar afstemmen.
Laat u adviseren door een van onze experts voor een oplossing dat aansluit op uw situatie.
Copyright © 2022 MutatieZaken.nl